مقالات آموزشی

گوشیهای سامسونگ گلکسی A04 Core و Galaxy M04

گوشیهای سامسونگ گلکسی A04 Core و Galaxy M04

گوشیهای سامسونگ گلکسی A04 Core و Galaxy M04 به زودی می تواند در هند راه اندازی شود .

سامسونگ گلکسی A04 Core احتمالا دارای صفحه نمایش Infinity-V خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی A04 Core

سامسونگ گلکسی A04 Core و Galaxy M04 به زودی توسط شرکت فناوری کره جنوبی در هند رونمایی خواهند شد.

سامسونگ می تواند در حال برنامه ریزی برای گسترش سری A پایه خود با دو گوشی هوشمند جدید باشد. این شرکت اوایل این هفته گلکسی A04 را معرفی کرد.

هر دوی این گوشی‌های هوشمند در وب‌سایت اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده‌اند.

این لیست ادعایی هیچ مشخصاتی از این گوشی ها را فاش نمی کند. طبق گزارش‌های اخیر، Galaxy A04 Core و Galaxy M04 نیز در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده‌اند.

طبق گزارش MySmartPrice، Samsung Galaxy A04 Core با شماره مدل SM-A042F/DS در پایگاه داده BIS فهرست شده است.

در همین حال گفته می شود که گلکسی M04 دارای شماره مدل SM-M045F/DS است.

انتظار می رود سامسونگ در روزهای آینده این گوشی های هوشمند را در هند عرضه کند. فهرست ادعایی BIS هیچ اطلاعاتی در مورد این گوشی‌های هوشمند ندارد.

با این حال، اخیرا گزارش شده است که گلکسی A04 Core در لیست Geekbench قرار گرفته است. این ورودی نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند 3 گیگابایت رم داشته باشد و روی اندروید 12 به‌صورت خارج از جعبه اجرا شود.

در ادامه این گزارش اشاره شده است که این گوشی هوشمند ممکن است از پردازنده MediaTek Helio G35 به همراه پردازنده گرافیکی Rogue GE8320 پشتیبانی کند.

تصاویر بازاریابی ظاهراً فاش شده از Galaxy A04 Core نشان می دهد که این تلفن هوشمند احتمالاً دارای صفحه نمایش Infinity-V است. این می تواند در رنگ های مشکی، مسی و سبز باشد. در همین حال، طبق گزارش اخیر، گلکسی M04 نیز در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد. گفته می شود این گوشی با اندروید 12 و 3 گیگابایت رم عرضه می شود. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند با پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 عرضه می‌شود، که می‌تواند به این معنی باشد که از پردازنده MediaTek Helio G35 بهره می‌برد.



دیدگاهتان را بنویسید