مقالات آموزشی

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 2 Lite

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 2 Lite

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 2 Lite با بسیاری از ویژگی های ورزشی و ردیابی مناسب  افرادی که بودجه کمی دارند.


featured-image-3

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 2 Lite 

در این بررسی ردمی واچ 2 لایت شیائومی، مشخصات این گجت، ساعت هوشمند و ویژگی‌های ردیاب تناسب اندام را که ارائه می‌کند پوشش می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم تصمیم بگیرید که آیا این ساعت هوشمند برای شما مناسب است یا خیر.

اگر برای ردیابی فعالیت های ورزشی خود فقط به یک پوشیدنی نیاز دارید، احتمالاً بهتر است یک Fitbit یا چیزی مشابه مانند Mi Band 6 برای خود تهیه کنید. با این حال، اگر ظاهر و سبک یک ساعت هوشمند را ترجیح می دهید، شیائومی Redmi Watch 2 Lite بهترین انتخاب برای شما است Redmi Watch 2 Lite یک ورود عالی به دنیای ساعت های هوشمند و نماینده عالی Xiaomi Wear است.

خیلی اسپرت یا حجیم نیست، اما ظاهری بیش از حد کلاسیک دارد – برای هر لباس یا فعالیتی مناسب است. علاوه بر این، به اندازه کافی در برابر آب مقاوم است تا آن را با خود به استخر ببرید، و لازم نیست که هر بار برای دوش گرفتن آن را درآورید.

Watch 2 Lite بر ردیابی تناسب اندام و اعلان‌های زنده تمرکز دارد، با یک برنامه کاربرپسند ارائه می‌شود و یکی از مقرون به صرفه‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است. اما ابتدا، بیایید به لیست کامل مشخصات Redmi Watch 2 Lite نگاه کنیم.

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 2 Lite

ابعاد: 1.6 x 1.4 x 0.4 in (41.2 mm x 35.3 mm 10.7 mm)
وزن: 1.2 اونس (35 گرم)، شامل بند
بند: بند 5.5-8.3 اینچی (140-210 میلی متر) TPU
رنگ قاب ساعت: عاج، مشکی، آبی
رنگ های بند ساعت: عاج، مشکی، آبی، صورتی، زیتونی، قهوه ای
سیستم های پشتیبانی شده: Android 6.0 یا بالاتر، iOS 10.0 یا بالاتر
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی 1.55 اینچی مربعی TFT-LCD، 60 هرتز
وضوح صفحه نمایش: 320×360 پیکسل
سطح ضد آب: 5ATM
قابلیت اتصال: بلوتوث 5.0 (بلوتوث کم مصرف)
حسگرها: سنسور ضربان قلب نوری، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما الکترونیکی
ردیابی در فضای باز: GPS، Glonass، Galileo، BDS
باتری: 262 میلی آمپر ساعت
پورت های شارژ: شارژ مغناطیسی
زبان های پشتیبانی شده: انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، هلندی، پرتغالی، ترکی، لهستانی، اوکراینی، رومانیایی، چکی، یونانی، روسی، تایلندی، ویتنامی، پرتغالی برزیل، اندونزیایی، چینی سنتی
قیمت: از 70 دلار

اگر این اولین ساعت هوشمند شما نیست، متوجه خواهید شد که Redmi Watch 2 Lite فاقد ویژگی‌های Wear OS است، مانند توانایی پاسخ دادن به تماس‌ها یا گرفتن عکس. با این حال، Watch 2 Lite با بسیاری از ویژگی‌های ردیابی فعالیت‌های داخلی و خارجی و برچسب قیمتی که نمی‌توانید آن را شکست دهید، آن را جبران می‌کند.

طراحی و باز کردن بسته بندی


ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 2 Lite

وقتی صحبت از طراحی به میان می آید، Redmi Watch 2 Lite شبیه به سری Amazfit Bip به نظر می رسد، فقط بدنه Redmi Watch کمی مستطیل شکل است. نمای بیرونی ساعت هوشمند از جنس لاستیک، پلاستیک و شیشه دو بعدی خمیده است.

می‌توانید Redmi Watch 2 Lite خود را در رنگ‌های مشکی، عاجی و آبی انتخاب کنید و آن را با بند مشکی، عاجی، آبی، صورتی، زیتونی یا قهوه‌ای ست کنید.

بند TPU سبک است و در اطراف مچ دست احساس خوبی دارد. پس از مدتی، فراموش خواهید کرد که ساعت دارید. اگر واقعاً فراموش کرده اید که Watch 2 Lite را پوشیده اید و زیر دوش می روید، باید خوب باشید زیرا این ساعت دارای رتبه بندی 5ATM در برابر آب است و می تواند فشارهایی معادل 50 متر را تحمل کند.


خرید کارتریج لیزری از مرجع تخصصی انواع کارتریج در تهران

02188322120

 



ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 2 Lite

فقط یک دکمه برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش وجود دارد. صفحه نمایش لمسی بقیه عملکردها را کنترل می کند. در حالی که نمایشگر آن AMOLED نیست که در ساعت‌های هوشمند درجه یک می‌بینید، اما همچنان بزرگ و واضح است. همچنین، وضوح بالاتری نسبت به مدل قبلی خود شیائومی Mi Watch Lite دارد.

Lite یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه عالی برای آن دسته از کاربرانی است که فقط به عملکردهای اولیه نیاز دارند. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند مستقل هستید که بتواند به عنوان تلفن دوم عمل کند، باید جای دیگری را جستجو کنید. با این حال، اگر به دنبال یک ساعت هوشمند سطح پایه قوی هستید، Redmi Watch 2 Lite یک انتخاب عالی است. با ظاهری منظم، فرآیند راه اندازی ساده، و مقدار شگفت انگیزی از ویژگی های ورزشی و ردیابی سلامت، جایگزینی قوی برای سایر ساعت های هوشمند اقتصادی موجود در بازار است.

برای مشاهده مقاله ارائه ایسوس ROG Phone 6 در (14 تیر) کلیک کنید.


دیدگاهتان را بنویسید