مقالات آموزشی

ارورهای پرینتر canon و نحوه رفع آن ها

ارورهای پرینتر canon و نحوه رفع آن ها

در این مقاله ارورهای پرینتر canon و نحوه رفع آن ها مورد بررسی قرار می گیرد برای آشنایی با این کد خطاها تا پایان با ما همراه باشید.

چند مشکل معمول وجود دارد که دارندگان چاپگر Canon با آن روبرو هستند. این مشکلات رایج در اکثر مواقع خیلی سریع قابل حل هستند. در اینجا نحوه رفع لیست کدهای خطای چاپگر canon آورده شده است.

ارورهای رایج پرینتر canon

کد ارور B200 از کد ارورهای پرینتر canon

کد خطای B200 به خطای سرویس مربوط به هد چاپی دستگاه اشاره دارد. این ممکن است به این معنی باشد که ولتاژ  چاپگر استاندارد نیست. توصیه رسمی کانن برای انجام موارد زیر است. چاپگر را خاموش کنید. کابل برق را از منبع تغذیه خارج کنید. درپوش چاپگر را باز کنید و نوار محافظ را بردارید. بررسی کنید که آیا در داخل چاپگر اشیا خارجی مانند تکه های کاغذ پاره شده ، گیره ، مو ، پنبه و غیره وجود دارد. کارتریج ها را برداشته و تمیز کنید. آن ها را محکم در جای خود قرار دهید.

کد ارور 6c10 از کد ارورهای پرینتر canon

چاپگرهای Canon از پیشخوان داخلی استفاده می کنند که تعداد صفحاتی را که چاپ کرده اید ردیابی می کند. این به چاپگر کمک می کند تا از میزان جوهر زائد جمع شده در چاپگر مطلع شود. این کد خطا زمانی نمایش داده می شود که چاپگر فکر می کند سطح جوهر زباله بیش از حد جمع شده است. برای رفع این مشکل ، باید بخش جوهر زباله را تمیز کنید. برای انجام این کار ، درب چاپگر را باز کرده و به دنبال یک تکه پلاستیک بیرون زده باشید. آن پلاستیک را به همراه مربعی که شبیه فوم است با یک پارچه نرم تمیز کنید.

پیشنهاد ویژه:شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال canon

ارور 5011 ازکد ارورهای پرینتر canon

این کد خطا نشان دهنده ارور چاپگر است. این یک مشکل اساسی است که فقط با خاموش کردن دستگاه و از پریز برق قابل حل است. بعد از چند دقیقه ، دستگاه را دوباره به برق وصل کنید و این باید فوراً مشکل را برطرف کند.

این لیستی از رایج ترین کدهای خطایی بود که ممکن است در چاپگرهای Canon  با آن روبرو شوید. امیدواریم که این مقاله کوتاه به سوال شما در مورد اینکه چگونه می توان لیست کد ارورهای رایج پرینتر canon را اصلاح کرد پاسخ داده باشد.


برای دریافت خدمات تعمیر وسرویس پرینتر لیزری در تخصصی ترین مرکز تعمییرات پرینتر و شارژ کارتریج کافیست با ما تماس بگیرید  02188322120  تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای ارائه خدمات با شما تماس بگیرند.


هم چنین پیشنهاد می کنیم این مقالات را نیز مطالعه بفرمایید:

ارورهای پرینتر HP و نحوه رفع آن ها

نحوه نصب درایور پرینتر Canon

دیدگاهتان را بنویسید