مقالات آموزشی

گوشی هوشمند تاشو اوپو

گوشی هوشمند تاشو اوپو

اوپو در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند تاشو است که ممکن است در اواخر امسال عرضه شوند.

اوپو

گفته می شود یکی از گوشی های هوشمند دارای طراحی تاشوی Samsung Galaxy Z Flip مانند است.

همچنین گزارش شده است که یکی از این گوشی ها دارای SoC کوالکام اسنپدراگون و دیگری از پلتفرم موبایل مدیاتک دیمنسیتی بهره خواهد برد.

در اوایل سال جاری، یک منبع اطلاعاتی ادعا کرده بود که یک تلفن تاشو و یک گوشی تاشو از Oppo در مناطق اروپا و اوراسیا در حال آزمایش هستند.

IThome با استناد به اطلاعاتی از Digital Chat Station گزارش داد که Oppo در حال کار بر روی یک تلفن تاشو است که ممکن است Oppo Find N2 نامیده شود و می تواند جانشین Oppo Find N و یک گوشی تاشو دیگر با نمایشگر تاشو باشد. گفته می شود این گوشی های هوشمند ترکیبی از اسنپدراگون و همچنین SoC های Dimensity را دریافت می کنند و قرار است اواخر امسال عرضه شوند. علاوه بر این، این گزارش همچنین می گوید که یکی از تلفن های تاشو دارای نام رمز Dragonfly است.


شارژ کارتریج


تا آنجا که به مشخصات مربوط می شود، گزارش زیادی در مورد آنها وجود ندارد، با این حال، هر دوی آنها به نمایشگری با نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز هستند. در اوایل سال جاری، یک منبع آگاه ادعا کرد که اوپو در حال آزمایش یک تلفن تاشو شبیه به Oppo Find N و یک تلفن تاشوی تاشو در مناطق اروپا و اوراسیا است.

او همچنین ادعا کرد که این پرتاب ممکن است در اواخر امسال اتفاق بیفتد. این گوشی از برند چینی پس از عرضه در چین در سال گذشته، در بازار هند عرضه نشد. به نظر می‌رسد که با گوشی‌های هوشمند تاشو آینده، اوپو می‌خواهد مستقیماً با گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ رقابت کند، که گفته می‌شود اواخر امسال نیز عرضه خواهند شد.

گفته می شود که سامسونگ در حال حاضر در تلاش است تا مجموعه گوشی های هوشمند تاشو خود را با یک گوشی هوشمند تاشو مقرون به صرفه افزایش دهد. علاوه بر این، گزارش شده است که هدف خود را روی مجموع 15 میلیون دستگاه از گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 قرار داده است.

اپل واچ سری 8 با ویژگی تشخیص تب

دیدگاهتان را بنویسید