مقالات آموزشی

بهترین چاپگرها برای عکاسی دیجیتال

معرفی بهترین چاپگرها برای عکاسی دیجیتال 2023

بهترین چاپگرها برای عکاسی دیجیتال کدام برندها هستند:

اگر شما در میان بسیاری از افرادی هستید که می‌پرسند بهترین چاپگر برای عکاسی دیجیتال چیست؟ – ما لیستی از بهترین چاپگرهای دیجیتال و زمان در نظر گرفتن آنها را گردآوری کرده ایم.

چاپگرها در سال‌های اخیر پیشرفت‌های عمده‌ای را تجربه کرده‌اند و سهولت بیشتری از همیشه ارائه می‌دهند – به ما این امکان را می‌دهند که در صورت نیاز به سرعت آن عکس‌های عزیز را در دست بگیریم. اگر یک عکاس مشتاق هستید، فقط یک دوربین برداشته اید یا فقط می خواهید عکس های خانوادگی را چاپ کنید. با توجه به اینکه اتصال، نقطه کانونی تمام چاپگرهای مدرن است، اکنون می توانید از هر جایی به آن متصل شده و چاپ کنید. این بدان معناست که چاپ دیجیتال هرگز به این سادگی نبوده است.

صنعت چاپ عکس در ده سال گذشته با فشار دادن یک دکمه عکس های با کیفیت گالری تولید شده است. چیزی که در مورد صنعت رو به رشد بسیار عالی است این است که چاپ در خانه به اندازه گذشته گران نیست. از لیزر گرفته تا کاغذهای جوهرافشان و حتی حرارتی. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید عکس‌های خود را با همان استاندارد دیجیتال بازتولید کنید. اما مهم نیست از چه جوهر یا کاغذی استفاده می کنید، همه چیز با کیفیت دستگاه شروع می شود.

چاپ دیجیتال با برندهایی مانند HP، Kodak، Canon و Epson که همگی با آن برای کسب رتبه برتر مبارزه می کنند، بسیار رقابتی است. این به این معنی است که شما مجبور نیستید برای یک دستگاه با کیفیت بیش از احتمالات هزینه کنید. از چاپگرهای قابل حمل تا جیبی، در اینجا لیستی از پرینترهای برتر ما در بازار آمده است.

بهترین پرینترهای ضروری برای عکاسی دیجیتال

با عرضه بسیار زیاد، ما از سردرگمی بازار غلبه کرده‌ایم و پنج چاپگر برتر خود را انتخاب کرده‌ایم که باید داشته باشید که می‌توانید با قیمت کمتر از 150 پوند خریداری کنید.

HP Envy 5540

عکس های چشمگیر برای چاپ خانگی

حرفه ای: پرینتر و اسکنر کم هزینه ترکیب شده است.

منفی: اتصال بی سیم فقط به طوری که در صورت نداشتن ویژگی بی سیم نمی توان مستقیماً از دوربین چاپ کرد.

مطابق با نام خود، HP Envy یکی از مطلوب ترین ها در بازار است. قیمت پایین، جمع و جور و سبک است، اما همچنان می‌تواند عکس‌های باکیفیتی برای عکاسان روزمره ایجاد کند.

فناوری جوهر افشان آن از حداکثر وضوح 4800×1200 DPI استفاده می کند و چاپگر همه کاره دارای سرعت چاپ معقول 12 صفحه در دقیقه است و می تواند با خیال راحت 125 ورق کاغذ استاندارد را در یک زمان ببرد که دوام آن را ثابت می کند.

Canon Selphy CP1200

کیفیت چاپ خوب با هزینه های اجرایی کم

حرفه ای: جمع و جور و قابل حمل

منفی: یکی از کندترین سرعت های چاپ

Canon Selphy با صفحه نمایش رنگی 2.7 اینچی با تعداد زیادی از گزینه های ارتباطی کاربردی است. می توانید از طریق Wi-Fi از تلفن هوشمند چاپ کنید، آن را به رایانه شخصی یا MAC متصل کنید یا از کارت SD یا حافظه USB استفاده کنید. بزرگترین اندازه عکسی که این چاپگر تولید می کند 4×6 اینچ است. تنها نقطه ضعف اصلی سرعت است. متوجه خواهید شد که از نقطه اتصال تا پرینت نهایی کندتر از سایر موارد موجود در بازار است، در حدود 1 دقیقه و 30 ثانیه. اما، اگر به‌خصوص در مورد سرعت اذیت نمی‌شوید، از توانایی آن برای اتصال و چاپ تصاویر خیره‌کننده در هر مکانی استفاده می‌کنید – زیرا بسیار قابل حمل است.

شارژ کارتریج لیزری با بهترین قیمت و کیفیت

Canon PIXMA TS9150

چاپ بدون دردسر

حرفه ای: طراحی شیک و اتصال.

منفی: بزرگترین اندازه چاپ عکس 4×6 اینچ است.

Canon PIXMA TS9150 موتوری با دقت با استفاده از شش جوهرافشان ارائه می دهد. جمع و جور است و از اتصال بی سیم هوشمند استفاده می کند، به این معنی که اساساً می توانید از هر جایی چاپ کنید. این چاپگر برای همه علاقه مندان به عکس است که می خواهند از تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه شخصی چاپی بی دردسر داشته باشند. استفاده از PIXMA TS9150 آسان است و گزینه های اتصال عالی از بی سیم به کابل اترنت دارد. یک امتیاز این است که دارای ویژگی اسکن است و می تواند طیف وسیعی از کاغذهای عکاسی Canon را از مات تا براق بگیرد.

Kodak Verite 65 Mega Plus Wireless

اتصال آسان از گوشی هوشمند یا دستگاه

حرفه ای: چاپ ECO مقرون به صرفه.

منفی: سایه زدن در عکس های تاریک بهترین کار نیست.

Kodak Verite با هدف چاپ عکس، یک چاپگر سبک، فشرده و همه کاره است. اتصال به Kodak Verite با استفاده از Wi-Fi، USB و NFC به اندازه کافی ساده است، اما فاقد پورت اترنت است. می تواند تا شش برابر مقدار جوهر معمولی را حمل کند که به این معنی است که دفعات کمتری در انبار کردن دارد. همچنین دارای تنظیمات چاپ ECO است. این عالی است زیرا می تواند تا 30٪ جوهر را در چاپ روزمره صرفه جویی کند. نکته منفی این است که ممکن است متوجه شوید که این موضوع کیفیت عکس‌های شما را تغییر می‌دهد.

Brother MFC-J5330DW

ساخته شده تا دوام بیاورد.

همه گردتر حرفه ای: هزینه کم برای چاپ A3

منفی: طراحی غیرجذاب و حجیم کیفیت بادوام و عملکرد قوی هر چند وقت یکبار.

Brother MFC-J5330DW چندان جذاب نیست، اما مملو از ویژگی ها و عملکردهای اتصال است. این کاملاً حجیم است، اما به راحتی در هر دفتر خانه ای که می توان از چند کاره بودن آن به بهترین شکل استفاده کرد، جا می شود. با کمال تعجب، بسیار مقرون به صرفه است و می تواند چاپ های A3 را تولید کند. ممکن است متوجه شوید که عکس‌های با رنگ‌های تیره کندتر چاپ می‌شوند. با توجه به وضوح بالا، کیفیت چاپ عالی است، به خصوص اگر در نظر داشته باشید که فقط از چهار جوهر افشان استفاده می کند.

بهترین چاپگرها برای عکاسی دیجیتال

داشتنش خوبه با بودجه بیشتر، قابلیت‌های بزرگ‌تر، معمولاً با سرعت‌های سریع‌تر و کیفیت چاپ بالاتر ارائه می‌شود، در اینجا انتخاب ما از برترین پرینترهای طیفی است که شما را در حدود 200 پوند هزینه می‌کند.

Canon PIXMA TS9050

چاپ بدون دردسر با حداکثر کیفیت

نرم افزار: موتور شش جوهر

منفی: کندتر از سایر مدل های رده بالا Canon

یکی دیگر از محصولات کلاس PIXMA Canon، TS9050 از نظر طراحی، عملکرد و کیفیت چاپ بسیار شیک است. با پانل کنترل صفحه لمسی بزرگ آن، به راحتی می توان در عملکردهای آن پیمایش کرد. اساسی ترین ویژگی آن این است که می تواند چاپ دوطرفه و همچنین اتصال از کارت SD، شبکه های سیمی و بی سیم را داشته باشد. با این حال، نقطه فروش بزرگ آن، موتور شش جوهری است که به کیفیت چاپ اجازه می دهد هم برای چاپ کاغذ روزمره و هم برای عکس ها عالی باشد. این به دلیل سیستم 9600 x 2400 نقطه در اینچ است که چاپ عکس بی عیب و نقص را در هر بار تضمین می کند.

Epson Expression Photo XP-960

طیف وسیعی از ویژگی های فوق العاده برای پول شما

حرفه ای: نمایش عکس پر جنب و جوش تا اندازه A3.

منفی: قابل حمل نیست.

اگر به دنبال لذت بردن از چاپ با کیفیت بالا در خانه هستید، Epson Expression Photo XP-960 برای شما مناسب است. از عکس‌های ایجاد شده از داشبورد شش جوهری که نمایشگر عکس پر جنب و جوش با وضوح چاپ بالا ایجاد می‌کند، لذت ببرید. یکی از نکات منفی این است که قابل حمل نیست و سرعت چاپ کندتر از سایر مدل های کوچکتر است. با این حال، با سرعتی که ندارد، ویژگی ها را جبران می کند. دارای چاپ لیبل برای سی دی و دی وی دی، قابلیت اسکن و کپی با درجه عکس، و همچنین قابلیت چاپ از گوشی های هوشمند و تبلت ها بر روی انواع کاغذهای تخصصی است. این یک چاپگر همه کاره واقعی و به نسبت قیمتش یک چاپگر همه کاره است.

Epson PictureMate PM-400

مورد علاقه خانواده حرفه ای: ساده برای استفاده.

منفی: در مقایسه با سایر گزینه های سبک وزن گران است.

Epson PictureMate یک همراه ایده آل برای هر خانواده است.

طراحی منظم و سبک، اپسون چاپ سنتی را با تنظیمات دیجیتال ترکیب می کند. استفاده آسان و بادوام، می‌دانید که هر بار که چاپ می‌کنید چه انتظاری دارید. این چاپگر قادر است عکس های با اندازه های مختلف را با کیفیت رنگ عالی چاپ کند. سرعت چاپ سریعتر از مدل های دیگر است (تقریباً 40 ثانیه) و می توانید با استفاده از Wi-Fi از هر تلفن هوشمند، تبلت یا دوربین دیجیتالی متصل شوید.

Canon PIXMA Pro-10S

تکنولوژی رنگدانه 10 جوهر برای حرفه ای ها

حرفه ای: چاپ سریع برای عکاسی کلاس کلمه

منفی: گران است

Canon PIXMA Pro-10s یکی از گران‌ترین مدل‌های لیست ما است، اما تفاوتی اساسی بین این مدل و سایر انواع Canon وجود دارد. این Canon از فناوری پیگمنت ده جوهر برای ایجاد چاپ های بادوام و با کیفیت گالری استفاده می کند. این یک چاپگر برای حرفه ای ها است. کیفیت چشمگیر در چاپ رنگی و سیاه و سفید فراتر می رود. این چاپگر توسط طیف وسیعی از کاغذهای چاپ پشتیبانی می شود. می‌توانید مستقیماً از فضای ذخیره‌سازی ابری، رایانه شخصی، تبلت یا تلفن هوشمند خود چاپ کنید و با استفاده از افزونه Print Studio Pro که با محصولات ویرایش Adobe سازگار است، آن را ویرایش کنید. خیلی بهتر نخواهی شد

Epson SureColor P600

بهترین طیف برای عکاسان تجاری و نیمه حرفه ای

حرفه ای: استاندارد در سطح جهانی تا A3 و روی دیسک.

منفی: گران و حجیم است.

Epson SureColor P600 در بالاترین حد خود، رنگ‌های فوق‌العاده صاف و عکس‌های خیره‌کننده ایجاد می‌کند – تا اندازه A3. جالب اینجاست که 9 جوهر افشان وجود دارد اما تنها هشت عدد در هر زمان مورد استفاده قرار می گیرند. این به این دلیل است که چاپگر بسته به چیزی که چاپ می کنید، به طور خودکار بین مات و سیاه عکس تغییر می کند. اتصال چندگانه از طریق تلفن هوشمند، کابل اترنت و Wi-Fi به این معنی است که می توانید از چاپ تصاویر با کیفیت از همه دستگاه ها لذت ببرید. سرعت چاپ سریعی را برای اندازه کاغذ ارائه می دهد و همان استاندارد کلاس کلمه را در هر دو رنگ و سیاه و سفید تولید می کند. می‌توانید با استفاده از صفحه نمایش LCD شفاف آن به تنظیمات و عملکردهای چندگانه آن دسترسی داشته باشید، جایی که می‌توانید برچسب‌های با کیفیت را مستقیماً روی دیسک‌های CD/DVD قابل چاپ چاپ کنید. این چاپگر با ساختاری مستحکم احساس کیفیت بالایی می‌کند که می‌تواند در هر خانه یا اداره‌ای جای خود را بگیرد.

جیبی

قابل حمل با طیف جدیدی از چاپگرها که به طور خاص برای استفاده دستی طراحی شده اند کوچکتر شده است. چاپ مستقیم از تلفن هوشمند شما کار جدیدی است که باید انجام دهید و کیفیت چاپ با هر کلیک بهبود می یابد زیرا دوربین های تلفن همزمان ارتقا می یابند.

این چاپگرها برای کاربران برنامه ساخته شده اند و دارای ویژگی های جدیدی مانند ویرایش عکس ها با برچسب و فیلتر هستند. این سرگرمی را به چاپ عکس باز می گرداند و می تواند علاقه نسل جوان را برانگیزد. سه چاپگر قابل حمل uber برتر ما را که در حال حاضر در بازار داغ هستند، بررسی کنید.

چاپگر عکس داک کداک

طراحی شیک برای چاپ شیک

حرفه ای: کیفیت تصویر فوق العاده.

منفی: از کاغذ خاصی فقط در یک اندازه استفاده می کند.

چاپگر عکس Kodak Dock با یک لمس آسان، برای کاربران خوش‌حالت گوشی‌های هوشمند مناسب است. در یک اینچ استاندارد 4×6 چاپ می‌کند و از فناوری انتقال حرارتی استفاده می‌کند، به این معنی که جزئیات از بین نمی‌روند یا محو نمی‌شوند. این دستگاه کداک با اکثر دستگاه های دارای پورت USB و داک برای اندروید، اپل و اکثر دوربین های دیجیتال سازگار است. نکته هوشمندانه در مورد این چاپگر این است که می توانید تا دو دستگاه را در حین انتظار شارژ کنید. همچنین یک برنامه رایگان وجود دارد که می توانید آن را دانلود کنید تا عکس های خود را قبل از چاپ ویرایش کنید.

Fujifilm Instax Share SP-2

چاپ نوستالژیک فوری

طرفداری: سرگرم کننده و هیجان انگیز.

منفی: کیفیت تصویر بهترین نیست.

برای کسانی که می خواهند عکس خود را با جرقه ای از نوستالژی اصلاح کنند، Instax Share SP-2 فقط برای شماست. از دوران جدید مینی پولاروید اما با عناصر دیجیتال با کیفیت چرخیده است. از حس نوستالژیک عکاسی فوری با حاشیه سفید لذت ببرید. با این چاپگر لیزری قابلیت ویرایش سریع را از یک برنامه قابل دانلود دریافت می کنید. با استفاده از فناوری بی سیم از هر دستگاه Android یا Apple می توانید به راحتی با لمس یک دکمه چاپ کنید. نقص اصلی این است که کیفیت عکس نسبتاً محدود است، اما این می تواند به دلیل اندازه کوچک پرینت های آن باشد.

کارتریج ایرانی پردیس بالاترین کیفیت و گارانتی بی قید و شرط

چاپگر عکس پرتابل HP Sprocket

چاپ در حال حرکت

حرفه ای: اتصال استثنایی و یک برنامه پشتیبانی سرگرم کننده.

منفی: تازگی تصاویر کوچک ممکن است از بین برود.

اندازه جیبی HP Sprocket برای چاپ سرگرم کننده در حال حرکت ایده آل است. اتصال آنی است و رقیب مشترک Fujifilm Instax Share است. متوجه خواهید شد که کیفیت تصویر بهتر از Instax است، اما هنوز هم فوق العاده نیست، که احتمالاً به دلیل اندازه کوچک چاپ است. سبک وزن است و می تواند با استفاده از بلوتوث متصل شود. از Zink/HP هوشمند استفاده می کند، به این معنی که از جوهر استفاده نمی کند و متوجه خواهید شد که کاغذ برای دوباره پر کردن آن گران نیست. این برنامه یکی از بهترین ویژگی های این چاپگر است زیرا می تواند عکس ها را از رسانه های اجتماعی و رول دوربین گوشی هوشمند شما بکشد. می توانید قبل از چاپ بر روی 2×3 اینچ، متن، برچسب و فیلترها را به هر عکس اضافه کنید.

برای چاپ آن اسنپ ها آماده اید؟ چاپگری را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد و مطمئن شوید که وقتی آن کارتریج‌های جوهر نیاز به پر کردن مجدد دارند، دوباره برگردید. ما یک نام تجاری خود را ارائه می دهیم، طیف سازگاری که می تواند در اکثر مدل ها و مدل های چاپگر استفاده شود – همه با قیمت های رقابتی در دسترس هستند.


برای دریافت خدمات تعمیر وسرویس پرینتر لیزری در تخصصی ترین مرکز تعمیر پرینتر وشارژ کارتریج کافیست با ما تماس بگیرید  02188322120   خط ویژه 02188341919



دیدگاهتان را بنویسید