مقالات آموزشی

رونمایی DJI از پهپاد Avata FPV

رونمایی DJI از پهپاد Avata FPV

پهپاد DJI Avata FPV با پشتیبانی 4K Ultra-Wide، محافظ پروانه راه اندازی شد: 

DJI Avata یک باتری 2420 میلی آمپر ساعتی دارد که ادعا می شود تا 18 دقیقه استفاده می کند.

درادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره رونمایی DJI از پهپاد Avata FPV بدانیم .

رونمایی DJI از پهپاد Avata FPV

پهپاد DJI Avata با دید اول شخص (FPV) روز پنجشنبه به فضا پرتاب شد. طراحی شده است تا در کنار هم با DJI Goggles 2 و DJI Motion Controller برای یک تجربه پروازی همه جانبه کار کند.

این یک ساختار جمع و جور و سبک وزن دارد که برای فضاهای تنگ طراحی شده است. علاوه بر این، این پهپاد دارای محافظ‌های ملخ داخلی است که گفته می‌شود در صورت برخورد با مانعی در طول پرواز، آن را به عقب برمی‌گرداند و در هوا می‌ماند.

پهپاد DJI Avata FPV از ضبط با زاویه فوق عریض 4K پشتیبانی می کند و دارای ویژگی های لرزشگیر تصویر مانند RockSteady 2.0 و HorizonSteady است.

قیمت DJI Avata

در دسترس بودن پهپاد FPV جدید DJI، DJI Avata، با قیمت 629 دلار (تقریباً 50000 روپیه) در سایت رسمی آن موجود است. همچنین دو ترکیب موجود است که شامل لوازم جانبی به همراه DJI FPV Goggles V2/DJI Goggles 2 و DJI Motion Controller است که قیمت آن ها 1168 دلار و 1388 دلار است.

مشخصات، ویژگی های DJI Avata

پهپاد DJI Avata FPV مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی 1/1.7 اینچی CMOS با دیافراگم f/2.8 است. از ضبط 155 درجه فوق عریض 4K پشتیبانی می کند. این پهپاد با فناوری‌های RockSteady 2.0 و HorizonSteady برای کاهش لرزش دوربین و تضمین فیلم‌برداری روان ارائه می‌شود.

این دستگاه مجهز به باتری 2420 میلی آمپر ساعتی است که ادعا می شود تا 18 دقیقه پرواز را ارائه می دهد. ادعا می شود DJI Avata حداکثر برد پروازی در حدود 11.6 کیلومتر دارد. همچنین تا 20 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد. این پهپاد دارای طراحی ناهموار با محافظ‌های ملخ داخلی است. ادعا می شود که دارای محدوده دمایی -10 تا 40 درجه سانتیگراد است. پهپاد DJI Avata FPV دارای دید دوچشمی رو به پایین و حسگرهای مادون قرمز ToF است که موانع زیر پهپاد را در طول پروازهای در ارتفاع پایین و داخل ساختمان تشخیص می دهد. همچنین دارای ویژگی حالت لاک پشت است که به آن کمک می کند تا در صورت افتادن پهپاد روی پشت خود، دوباره بلند شود.

این پهپاد دارای آنتن های همه جهته است که می تواند تا 1080p را با سرعت 100 فریم بر ثانیه با حداکثر تأخیر ویدیویی 30 میلی ثانیه ارسال کند. ادعا می شود DJI Avata دارای برد انتقال ویدئو تا 10 کیلومتر است.


دیدگاهتان را بنویسید