مقالات آموزشی

ابعاد و جزئیات ناچ آیفون ۱۴

ابعاد و جزئیات ناچ آیفون ۱۴

مدل‌های آیفون 14 ممکن است از پروژکتور تاشو نور پتنت شده برای کاهش اندازه ناچ استفاده کرده باشند.

این فناوری ممکن است به اپل اجازه دهد تا اندازه کلی قطعات را کاهش دهد.در این مقاله با ما همراه باشید تا ابعاد و جزئیات ناچ آیفون ۱۴ را بررسی کنیم .


ابعاد و جزئیات ناچ آیفون ۱۴

طبق گزارشی که با استناد به درخواست ثبت اختراع اپل در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ارائه شده است، مدل های سری آیفون 14 ممکن است از پروژکتور تا شده با نور برای کاهش ناچ استفاده کرده باشند. به طور گسترده گزارش شده است که مدل های حرفه ای دارای صفحه نمایش سوراخ دار با بریدگی قرص هستند و مدل های غیر حرفه ای ممکن است بریدگی کوچک تری داشته باشند. طبق این گزارش، این پتنت به صراحت اشاره نمی کند که کدام مدل ها این فناوری را دریافت خواهند کرد، اما فرض بر این است که در تمام مدل های سری آیفون 14 موجود باشد.

اپل به طور انحصاری به یک حق اختراع ثبت شده در USPTO اشاره می کند و می گوید که در مورد فناوری صحبت می کند که دارای اجزای مختلفی از جمله دوربین، ساطع کننده نور مادون قرمز (IR) و “عنصر تاشو نور” است.

گفته می شود که این عنصر دارای قابلیت هدایت نور IR برای کمک به کاهش ردپای قطعات و ارائه ناحیه نمایش بیشتر روی گوشی است. این حق اختراع توضیح می دهد که عنصر تاشو نور می تواند “انعطاف پذیری بیشتری را برای قرار دادن ساطع کننده نور IR با توجه به اجزای دیگر مانند آشکارساز IR و دوربین جلو” فراهم کند. عنصر تاشو نور IR می تواند جهت انتقال نور IR را تغییر دهد و اساساً نیاز به نصب ساطع کننده نور IR در یک مکان خاص را از بین می برد. اکنون می‌توان آن را «در مکانی با فضای کم‌تر نصب کرد، از عنصر تاشو نور برای پرتاب نور مادون قرمز در جهت خاصی استفاده کرد، اندازه کلی اجزای تصویربرداری و سنجش را کاهش داد و اندازه یک بریدگی را کاهش داد. به نظر می رسد فناوری است که در دوربین های زوم به سبک Periscope در گوشی های هوشمند استفاده می شود.


مقالات مربوطه:

دیدگاهتان را بنویسید