مقالات آموزشی

رونمایی واتس آپ از قابلیت جدید

رونمایی واتس آپ از قابلیت جدید

WhatsApp در حال کار بر روی بازگرداندن میانبر دوربین جدید برای برنامه اندروید: 

واتس اپ در به روز رسانی قبلی خود تب دوربین را حذف کرد تا تب Communities را در خود جای دهد.

رونمایی واتس آپ از قابلیت جدید

طبق گزارش‌ها، رونمایی واتس آپ از قابلیت جدید روی راه‌حلی کار می‌کند تا میانبر دوربین را در رابط اصلی برنامه خود در اندروید قرار دهد.

در یک به‌روزرسانی نسخه آزمایشی قبلی واتس‌اپ برای اندروید، پلتفرم پیام‌رسانی فوری متعلق به متا، تب دوربین را با تب جوامع جایگزین کرد. به‌روزرسانی بتا که اخیراً منتشر شد، میانبر دوربین را نیز به طور کامل حذف کرد. همچنین گزارش شده است که WhatsApp در حال کار بر روی ویژگی دیگری است که به کاربران امکان می دهد به سرعت به روز رسانی وضعیت دیگران را در لیست چت مشاهده کنند.

طبق گزارشی که توسط ردیاب ویژگی واتس اپ WABetaInfo به اشتراک گذاشته شده است، این برنامه در حال ارائه به روز رسانی جدیدی از طریق برنامه بتا Google Play است که نسخه را به 2.22.19.7 می رساند. این به روز رسانی میانبر دوربین را به رابط اصلی باز می گرداند.

این مورد در به‌روزرسانی قبلی حذف شد تا فضایی برای میان‌بر برای تب انجمن‌های واتس‌اپ ایجاد شود. گفته می‌شود که به‌روزرسانی جدید، میانبر دوربین را درست در کنار میانبر جستجو در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی در به‌روزرسانی آینده برنامه می‌آورد. به نظر می رسد که هر دو زبانه Communities و میانبر دوربین ویژگی های بسیار مهمی برای واتس اپ هستند و این شرکت در تلاش است تا بفهمد که چگونه میانبرهای صفحه اصلی را فشرده کند. لازم به ذکر است که به روز رسانی که میانبر دوربین را باز می گرداند در حال حاضر ارائه نشده است. این امکان وجود دارد که قبل از عرضه آن به آزمایش‌کنندگان بتا، شاهد تغییرات بیشتری باشیم.

این خبر چند روز پس از آن منتشر شد که گزارش شد واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی است که روشی یکپارچه برای مشاهده سریع وضعیت WhatsApp دوستان شما ارائه می دهد. گفته می‌شود که این ویژگی خاص به کاربران اجازه می‌دهد تا روی تصویر نمایش مخاطب در لیست چت کلیک کنند تا وضعیت به‌روزرسانی را مشاهده کنند. همچنین می‌توان با بی‌صدا کردن تمام به‌روزرسانی‌های وضعیت در برنامه WhatsApp for Android، آن را غیرفعال کرد. گزارش شده است که این به روز رسانی می تواند در هفته های آینده برای آزمایش کنندگان بتا بیشتری ارائه شود. همچنین ممکن است در آینده برای iOS نیز منتشر شود. واتس اپ هنوز جدول زمانی انتشار این ویژگی را اعلام نکرده است.


مقالات مربوطه:

چگونه آهنگ TikTok را پیدا کنیم؟

افزودن قابلیت‌های جدید حریم خصوصی به واتس آپ

 

دیدگاهتان را بنویسید