مقالات آموزشی

طراحی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

طراحی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

به نظر می رسد دکمه های Galaxy Z Flip 4 کمی بزرگتر و برجسته تر شده اند.


طراحی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4

طراحی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ به بیرون درز کرده است. بر اساس گزارش اخیر، دکمه های گلکسی زد فلیپ 4 آینده کمی بزرگتر و برجسته تر به نظر می رسند. گفته می شود که لنزهای دوربین بیرون زده هستند و ظاهراً تجربه تصویربرداری عالی را ارائه می دهند. گفته می شود که لولای گوشی باریک تر شده و به صفحه نمایش نزدیک تر است. Samsung Galaxy Z Flip 4 اخیراً در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شده است. قیمت گلکسی زد فلیپ 4 همانند مدل قبلی یعنی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ است.

Tipster Evan Blass (توئیتر: @evleaks) از طریق 91Mobiles اولین رندر رسمی Galaxy Z Flip 4 را فاش کرد. رندرها Galaxy Z Flip 4 را در رنگ Bora Purple نمایش می دادند. گفته می شود طراحی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ تقریباً شبیه به گلکسی زد فلیپ 3 است.

همانطور که در بالا ذکر شد، تغییرات جزئی که گفته می شود در طراحی گوشی آینده اعمال می شود شامل کمی بزرگتر و بارزتر است. و دکمه “کلیک کننده”.

برای یادآوری، گفته شد که لنزهای دوربین این گوشی بیرون زده بوده و انتظار می رود تجربه تصویربرداری بالایی را ارائه دهند.

گفته می‌شود که لولای سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 باریک‌تر شده و نزدیک‌تر به صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

Samsung Galaxy Z Flip 4 اخیراً در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شده است.

Samsung Galaxy Z Flip 4 با شماره مدل SM-F721U و SM-F721U1 در پایگاه داده FCC ظاهر شده است. چند روز پیش، به گفته Mukul Sharma (@stufflistings)، این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-F721B در وب سایت صدور گواهینامه BIS India مشاهده شد.

قیمت گلکسی زد فلیپ 4 قبلاً مشابه قیمت گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ قبلی بود. گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت های اولیه روپیه عرضه شد. 84999. طبق گزارش قبلی، گفته می‌شود گلکسی زد فلیپ 4 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. انتظار می رود این گوشی هوشمند با صفحه نمایش خارجی 2.1 اینچی Super AMOLED نیز عرضه شود.

در زیر کاپوت، گمان می‌رود که این گوشی از یک SoC اسنپدراگون 8+ نسل 1 همراه با 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

برای اپتیک، این گوشی هوشمند ممکن است دارای یک دوربین پشتی دوگانه 12 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی باشد. همچنین می تواند یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 10 واتی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید