مقالات آموزشی

نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

اکثر مردم فیس بوک را به عنوان یک وب سایت یا اپلیکیشن دوست یابی نمی دانند. اما فیس بوک شامل بخش دوستیابی به نام دوستیابی فیس بوک است. فقط باید بدانید که چگونه آن را پیدا و فعال کنید.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک زیرا به طور پیش فرض فعال نیست. فقط مطمئن شوید که از کلاهبرداران قرار ملاقات آنلاین اجتناب می کنید زیرا همه کاربران فیس بوک واقعی نیستند.

نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

نکاتی که قبل از فعال کردن برنامه دوستیابی فیس بوک باید بدانید

سرویس دوستیابی فیس بوک مانند برنامه های دوستیابی محبوب مانند Bumble، Hinge و Tinder عمل می کند. این برنامه های محبوب فقط برای دوستیابی و دوستیابی توسعه یافته اند، در حالی که فیس بوک چنین نیست.

در حالی که دوستیابی فیس بوک محبوبیت کمتری دارد، یک مزیت نسبت به سایر برنامه های دوستیابی دارد. از اطلاعات موجود از نمایه از قبل موجود شما استفاده می کند تا شما را با افرادی که علایق مشابهی دارند، هنرمندان مشابهی را دنبال می کنند یا به گروه های مشابهی پیوسته اند، مطابقت دهد.

نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که سرویس دوستیابی فیس بوک فقط از طریق برنامه موبایل فیس بوک در دسترس است. این بدان معناست که شما نمی توانید از طریق مرورگر وب به آن دسترسی داشته باشید. Facebook Dating یک سرویس کاملا رایگان است و هیچ ویژگی ممتازی مانند Tinder وجود ندارد که برای دسترسی به آنها باید هزینه پرداخت کنید.

نحوه فعال کردن دوستیابی فیس بوک

برای استفاده از اپلیکیشن دوستیابی فیسبوک، باید پروفایل فیسبوک داشته باشید و حداقل 18 سال سن داشته باشید.

برنامه های کاربردی فیس بوک از اطلاعات نمایه شما برای پیدا کردن و مطابقت شما با تاریخ های احتمالی استفاده می کنند و آنها را به شما توصیه می کنند. فقط برای استفاده از این سرویس نیازی به ایجاد نمایه جدید ندارید.

در زیر مراحلی را که باید برای راه اندازی برنامه دوستیابی دنبال کنید آمده است. آنها هم در گوشی های هوشمند اندروید و هم در iOS کم و بیش یکسان هستند.

1.برنامه فیس بوک را در گوشی هوشمند خود باز کنید.


نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

2.روی منو (سه خط ) ضربه بزنید. بسته به سیستم عامل، مکان منو می تواند در گوشه بالا یا پایین صفحه باشد.

 

نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

3.در منو، بخشی به نام همه میانبرها را پیدا کنید. اینجاست که گزینه Dating را جستجو می کنید.

نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

4.اگر گزینه Dating را نمی بینید، روی See More که در پایین میانبرها قرار دارد ضربه بزنید.

نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

5.هنگامی که آن را پیدا کردید، روی Dating و Get Started ضربه بزنید.

 


نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

پروفایل دوستیابی فیسبوک خود را فعال کنید

به سادگی با ضربه زدن روی گزینه های Dating و Get Started، اپلیکیشن دوستیابی فیس بوک را فعال می کنید. اما برای ادامه، باید نمایه دوستیابی FB خود را تنظیم کنید. این نمایه تفاوت چندانی با نمایه اصلی فیس بوک شما ندارد.

نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

فیسبوک خود اطلاعاتی را که در نمایه اصلی در دسترس قرار داده اید وارد می کند. با این حال، شما در حال حاضر کنترل آنچه که نمایش داده خواهد شد. اکنون زمان ایجاد پروفایل است. می توانید اطلاعات را با ضربه زدن روی X حذف کنید یا با ضربه زدن روی نشانگر مداد آن را تغییر دهید.


نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

به خاطر داشته باشید که تغییراتی که در نمایه دوستیابی خود ایجاد می کنید بر اطلاعات نمایه اصلی فیس بوک شما تأثیری نخواهد داشت. این بدان معناست که حتی اگر تصمیم گرفتید برخی از اطلاعات نمایه اصلی خود را پنهان کنید، مانند اینکه از کدام مدرسه فارغ التحصیل شده اید یا در کجا متولد شده اید، می توانید آنها را جداگانه نمایش دهید.

همچنین دکمه ای با نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست وجود دارد. تنظیمات اینجاست و در قسمت بعدی در مورد پیکربندی نمایه شما صحبت خواهیم کرد.

نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

1.مشخصات پروفایل

اگر روی گزینه Profile ضربه بزنید، می توانید اطلاعاتی را که قبلاً وارد کرده اید تغییر دهید. در اینجا می توانید سرگرمی ها و علایق خود را اضافه یا حذف کنید، وضعیت رابطه خود را تغییر دهید یا عکس اضافه کنید. همچنین می توانید یک متن مقدمه در مورد خودتان و انتظاراتی که ممکن است در مورد مسابقات احتمالی داشته باشید بنویسید.


نحوه فعال کردن و استفاده از دوستیابی فیس بوک

هر گونه اطلاعات نوشتاری یا عکسی که در برنامه دوستیابی FB به اشتراک می گذارید در نمایه کاربری شما ظاهر نمی شود. به همین ترتیب، تمام پیام هایی که از طریق سرویس دوستیابی دریافت می کنید جدا از پیام های موجود در پیام رسان فیس بوک نگهداری می شوند.

2. در بخش لایک شده شما

در بخش لایک شده شما، تمام کاربران دوستیابی فیس بوک را خواهید دید که پروفایل شما را پسندیده اند. می‌توانید دوباره آنها را لایک کنید یا آنها را رد کنید تا نتوانند برای شما پیام ارسال کنند. فقط کاربرانی که دوست دارید می توانند برای شما پیام خصوصی ارسال کنند. به طور مشابه، تا زمانی که لایک را برگردانید، نمی‌توانید به کسی پیام دهید.

برای برگرداندن لایک کافیست روی نماد قلب ضربه بزنید. اگر می خواهید شخصی را اخراج کنید، روی نماد X ضربه بزنید. بخش لایک شده شما نیز به عنوان اعلان کار می کند. در اینجا همه لایک‌های جدید و لایک‌های قدیمی را پیدا می‌کنید که انتخاب کرده‌اید به آنها واکنش نشان ندهید. فیس‌بوک همچنین برای لایک کردن یا رد کردن پروفایل‌ها، کشیدن انگشت به چپ و راست Tinder را کپی کرد.

3. مسابقات

هنگامی که شخصی را پسندید یا سایر کاربران به لایک های شما پاسخ دادند، یک همتا خواهید شد. اکنون می توانید نمایه Match خود را کاوش کنید و ببینید چه علایق مشترکی دارید و آیا دوستان مشترکی دارید یا خیر. می توانید نمایه های مطابقت را در بخش مسابقات خود پیدا کنید. از اینجاست که می توانید چت را با سایر کاربران شروع کنید. به سادگی بر روی عکس آنها ضربه بزنید تا یک بخش گفتگو در قسمت پایین صفحه ظاهر شود. این مکالمات در فیس‌بوک مسنجر شما ظاهر نمی‌شوند حتی اگر با همتای خود در فیسبوک دوست شوید. همچنین همیشه می‌توانید به Dating بازگردید و این شخص را در بین مسابقات خود پیدا کنید و فعالیت او را بررسی کنید.

ویژگی Secret Crush

در صفحه اصلی دوستیابی به پایین اسکرول کنید و بخشی به نام More to Explore را خواهید دید. در اینجا برخی از ویژگی‌های مفید دیگر دوستیابی فیس بوک، از جمله Secret Crush را خواهید یافت. این ویژگی به شما امکان می دهد افرادی را که قبلاً با آنها دوست هستید در پروفایل اصلی فیس بوک و اینستاگرام خود پیدا کنید. شما می توانید آنها را دوست داشته باشید و لیست Secret Crush خود را ایجاد کنید که می تواند حداکثر نه دوست را در خود جای دهد.


مقالات مربوطه:

تابلوی خلق و خوی Pinterest چیست؟

اسنپ چت Spotlight چیست؟

ترفندهای توییتر برای توییت کردن مثل حرفه ای ها

دیدگاهتان را بنویسید