مقالات آموزشی

مشخصات احتمالی گلکسی M54 سامسونگ

مشخصات احتمالی گلکسی M54 سامسونگ

مشخصات گلکسی M54 افشا شد؛ اسنپدراگون 888 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند احتمالا به تراشهاسنپدراگون 888 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و نمایشگر امولد 90 هرتزی مجهز می‌شود.

مشخصات احتمالی گلکسی M54 سامسونگ

گوشی‌های سری گلکسی M سامسونگ در بازار محبوبیت زیادی دارند و این کمپانی درست مانند سری گلکسی A، سرمایه‌گذاری زیادی روی آن‌ها کرده. حالا گزارشی جدید می‌گوید سامسونگ برای گلکسی M54 به سراغ مشخصات فنی قدرتمندی می‌رود که می‌تواند آن را به رقیبی جدی برای سایر میان‌رده‌های بازار تبدیل کند.

به نظر می‌رسد در این گوشی سامسونگ با نمایشگر با رفرش ریت بالا، تراشه‌ای قدرتمند و یک باتری حجیم روبه‌رو می‌شویم تا گلکسی M54 را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کنند.

مشخصات احتمالی گلکسی M54 سامسونگ

گلکسی M54 احتمالا در نسخه پایه از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز می‌شود. این دستگاه سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین برای تصاویر سلفی یک دوربین 32 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از سایر مشخصات احتمالی این گوشی میان‌رده می‌توان به باتری غول‌پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، بلوتوث 5.0، پورت USB Type-C، وای فای 6 و پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد.

از آنجایی که گوشی‌های سری گلکسی A و M شباهت زیادی به یکدیگر دارند، این احتمال وجود دارد که گلکسی A54 بخشی از مشخصات فنی گلکسی M54 را یدک بکشد، هرچند نمی‌توان چندان درباره این موضوع مطمئن بود. برای مثال شاید بجای اسنپدراگون 888، سامسونگ در بهترین حالت برای گلکسی A54 به سراغ اسنپدراگون 7 نسل 1 برود.


مقالات مرتبط:

گوشی X40 GT با سیستم خنک کننده ۱۳ لایه

تصاویر و اطلاعات پیکسل واچ گوگل

دیدگاهتان را بنویسید