مقالات آموزشی

گوشی X40 GT با سیستم خنک کننده ۱۳ لایه

گوشی X40 GT با سیستم خنک کننده ۱۳ لایه

آنر گوشی جدید خود را با تمرکز بر روی گیمرها توسعه داده است. گوشی X40 GT آنرا به سیستم خنک کننده ۱۳ لایه مجهز است و یک محفظه بخار به مساحت ۴۰۰۰ میلی متر مربع در آن قرار داده شده است.

آنرا قصد دارد بزودی گوشی جدید X40 GT را بطور رسمی معرفی کند. این گوشی که به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است بر روی گیمرها تمرکز دارد. پیش از رونمایی برخی جزئیات این گوشی در دسترس قرار گرفته است.

گوشی X40 GT با سیستم خنک کننده ۱۳ لایه

به گفته جی اس ام آرنا، آنر در شبکه اجتماعی ویبو در مورد سیستم خنک کنندگی گوشی خود توضیحاتی ارائه کرده است. در این سیستم از ۱۳ لایه مختلف استفاده شده است تا تراشه حین کار خنک بماند. در صورت افزایش دمای پردازنده از عملکرد آن کاسته می شود. این سیستم خنک کنندگی دارای یک محفظه بخار ۴۰ سانتی متر مربع است.

گوشی جدید آنر سومین عضو از خانواد X40 محسوب میشود که به عنوان یک گوشی متوسط در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نمایشگر این گوشی ۱۲۰ هرتز است. به گفته آنر گوشی X40 GT توانست در زمان اجرای بازی Arena of valor به مدت یکساعت نرخ ۱۱۵.۰۷ را حفظ کند. طبق تصویر این گوشی که اخیرا منتشر شد در پنل پشتی آن دوربین های سه گانه قرار دارند. دوربین سلفی نیز در بالای نمایشگر و درون حفره دایره ای قرار می‌گیرد.


مقالات مرتبط:

تصاویر و اطلاعات پیکسل واچ گوگل

اپل iOS 16.0.3 را منتشر کرد

رونمایی آمازون از کتابخوان الکترونیکی Kindle Scribe

دیدگاهتان را بنویسید