مقالات آموزشی

معرفی بازی Assassin’s Creed برای موبایل

معرفی بازی Assassin’s Creed برای موبایل

بازی Assassin’s Creed Red در ژاپن فئودالی می گذرد، در حالی که Hexe شما را به محاکمه جادوگران قرن شانزدهمی می برد.

معرفی بازی Assassin's Creed برای موبایل

 

Assassin’s Creed در سال های آینده با تعداد زیادی پروژه در حال توسعه در حال تغییر است. در رویداد Ubisoft Forward در روز شنبه – اوایل یکشنبه در هند – ناشر از طریق یک نقشه راه مقطر از اوج آینده این فرنچایز پرده برداری کرد. اعلامیه‌های Assassin’s Creed شامل یک بازی تلفن همراه مستقل در چین، عنوان Codename Hexe در طول آزمایش‌های جادوگر و مجموعه‌ای که قبلاً فاش شده بود Project Red در محیطی که مدت‌ها مورد درخواست ژاپن فئودال بود، می‌شود. در مرکز این جاذبه‌ها Assassin’s Creed Infinity قرار دارد که به عنوان یک پلتفرم خدمات زنده برای ورودی‌های آینده توصیف می‌شود. با این کار، بیایید نگاهی به آینده Assassin’s Creed بیندازیم:


Assassin’s Creed Infinity

پس از راه اندازی Assassin’s Creed Mirage، یوبی سافت به دنبال ایجاد یک مرکز مرکزی است که مجموعه ای از بازی های مختلف AC را به هم پیوند می دهد. به آن مانند Animus فکر کنید، که به بازیکنان اجازه می دهد تا در موقعیت های تاریخی مختلف از چشم یک قاتل ماهر به عمق بپردازند. Marc-Alexis Côté، معاون Assassin’s Creed، گفت: “Infinity قرار است مرکزی باشد که تمام تجربیات مختلف ما و بازیکنان ما را به روش های معناداری با هم متحد می کند.” با Project Infinity، یوبی‌سافت به دنبال بازگرداندن تجربه‌های چندنفره مستقل، در رگه‌های حالت Co-op در Assassin’s Creed Unity است.


معرفی بازی Assassin's Creed برای موبایل

Assassin’s Creed Red/ژاپن

درز گسترده و گمانه زنی ها بعداً، Assassin’s Creed Codename Red اکنون رسمی شده است. با این ورود، بازیکنان به قلب ژاپن فئودال فرستاده می شوند، جایی که آنها بر هنرها و سلاح های شینوبی تسلط پیدا می کنند. به‌عنوان عنوان پرچم‌دار بعدی یوبی‌سافت، عناصر RPG جهان باز را به نمایش می‌گذارد که علامت تجاری در ورودی‌های اخیر است. این عنوان توسط بخش کبک یوبی‌سافت – معروف به Assassin’s Creed Odyssey – تحت مدیریت جاناتان دومونت ساخته می‌شود. جزئیات بیشتر در مورد همان به مرور زمان در دسترس خواهد بود.

Assassin’s Creed Hexe

در همین حال، تیم مونترال Ubisoft در حال کار بر روی چیزی است که به عنوان “تاریک ترین بازی Assassin’s Creed تا کنون” توصیف می شود. Codename Hexe در مراحل آخر امپراتوری روم مقدس، به‌ویژه در طول محاکمه‌های جادوگران قرن شانزدهم اتفاق می‌افتد و توسط کارگردان خلاق کلینت هاکینگ، که بیشتر برای بازی‌های اولیه Splinter Cell شناخته می‌شود، رهبری می‌شود. یوبی سافت یک تیزر برای همین موضوع منتشر کرد که در آن یک طلسم A شکل از شاخه ها در جنگلی مه آلود آویزان شده بود. در طول ارائه، کوته آن را “نوع بسیار متفاوتی از بازی Assassin’s Creed” نامید.

Assassin’s Creed Mobile/ Jade/ China

برای اولین بار، Assassin’s Creed به شما این امکان را می دهد که شخصیت دلخواه خود را بسازید. بازی Codename Jade که در سال 215 قبل از میلاد در چین باستان می گذرد، اولین بازی جهان باز Assassin’s Creed است که بر دستگاه های تلفن همراه – اندروید و iOS – که دارای مکانیک های اصلی گیم پلی بازی های خط اصلی است، خوشایند است. بازیکنان می توانند بر فراز دیوار چین پارکور کنند، شهرهای شلوغ را کاوش کنند، در نبردهای شدید شرکت کنند و حتی یک پرنده بدون سرنشین را برای بررسی مکان ها بفرستند.



دیدگاهتان را بنویسید