مقالات آموزشی

نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

Reddit یکی از محبوب ترین وب سایت های گفتگوی رسانه های اجتماعی است. با این حال، مشکل پلتفرم این است که اگر یک کاربر، مدیر یا ناظر Reddit یک پست یا نظر را حذف کند، از بین رفته است. این می تواند به معنای از دست دادن اطلاعات کلیدی، یک دستور غذای عالی یا یک

الگوی رفتاری خنده دار باشد. خوشبختانه، گاهی اوقات امکان بازیابی و مشاهده پست های حذف شده Reddit وجود دارد. در اینجا نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit را مورد بررسی قرار میدهیم .


نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

توجه: از آنجایی که Reddit به طور مداوم پلتفرم خود را به روز می کند، و از آنجا که این برنامه های شخص ثالث بدون اجازه Reddit کار می کنند، اغلب کار نمی کنند.

Reveddit

Reveddit احتمالا قدرتمندترین ابزار برای مشاهده و ردیابی محتوای حذف شده در Reddit است. با این حال، محتوای حذف شده توسط کاربر را نشان نمی دهد (فقط محتوای حذف شده توسط ناظر یا حذف شده توسط ربات را نشان می دهد).


نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

همچنین می‌تواند به شما اطلاع دهد که پست‌ها یا نظرات شما حذف می‌شوند، به این معنی که می‌توانید با مودها تماس بگیرید و دلیل حذف آنها را کشف کنید. این به خصوص در صورتی مفید است که سایه‌باند شده باشید و از آن اطلاعی نداشته باشید.

برای استفاده از Reveddit:

1.وب سایت Reveddit را راه اندازی کنید.

2.هر subreddit، عنوان پست یا نام کاربری Redditor را در نوار جستجو تایپ کنید و برو را فشار دهید.



		
نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

Reveddit.3 لیستی از پست‌های حذف شده را نمایش می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های حذف شده را مانند پیمایش معمولی Reddit مرور کنید.

نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

Unddit

Undditیک ابزار شخص ثالث است که برای جایگزینی Removeddit و Ceddit در زمانی که کار نمی کنند توسعه یافته است.

Unddit از Pushshift.io استفاده می کند، پایگاه داده ای که به طور خودکار نظرات ارسال شده در Reddit را ذخیره می کند. پایگاه داده Pushshift را با API Reddit مقایسه می کند تا نظرات حذف شده Reddit را ببیند، سپس آنها را برای دیدن شما فهرست می کند. متأسفانه، به نظر نمی رسد که روی پست ها کار کند، و زمانی که پایگاه داده Pushshift.io عقب می افتد، بسیاری از نظرات حذف شده قابل مشاهده نخواهند بود.

برای استفاده از Unddit:

1.وب سایت Unddit را باز کنید.

2.در بالای صفحه، پیوند Unddit را به عنوان نشانک ذخیره کنید.


نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

3.به یک پست خاص یا موضوع Reddit بروید که در آن می خواهید نظرات حذف شده را ببینید. روی نشانک کلیک کنید.


نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

Unddit .4 اکنون فهرستی از تمام نظرات حذف شده Reddit را از آن پست بارگذاری می کند.

نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

Resavr

Resavr نسبت به سایر ابزارهای این لیست قدرت کمتری دارد اما به شما امکان می دهد نظرات حذف شده را در Reddit مشاهده کنید، از جمله آنهایی که بیش از 650 کلمه دارند.

نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

Resavr ساده است. شما فقط باید به صفحه وب Resavr بروید و یک نظر حذف شده را جستجو کنید. صفحه اصلی همچنین لیستی از تمام نظرات اخیر حذف شده را نشان می دهد.

متأسفانه، در حالی که می توانید نظرات حذف شده را ببینید، نمی توانید هیچ پست حذف شده Reddit را با Resavr بخوانید.

Wayback Machine

Wayback Machine یک وب سایت غیرانتفاعی است که قصد دارد نسخه های آرشیو شده وب سایت ها را به عنوان عکس های فوری از گذشته ذخیره کند. به همین دلیل، دسترسی به صفحات وب ذخیره شده در حافظه پنهان از نقاط زمانی تاریخی امکان پذیر است.

برای استفاده از Wayback Machine

1.برای مشاهده نظرات حذف شده: صفحه وب Wayback Machine را باز کنید.

2.در نوار جستجو، URL پستی را که می خواهید مشاهده کنید، کپی و جایگذاری کنید.


نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

3.وب سایت یک رابط تقویم با دایره های آبی نشان می دهد که نشان می دهد Wayback Machine چه زمانی در صفحه خریده است. در پست اصلی، توجه داشته باشید که کسی نظر را حذف کرده است (مثلاً 13 روز پیش). سپس در Wayback Machine، آن تاریخ را پیدا کرده و روی آن نگه دارید و یک نقطه زمانی را انتخاب کنید.


نحوه مشاهده پست های حذف شده Reddit

Wayback Machine .4 اکنون یک نسخه تاریخی از پست خاص را با نظرات حذف شده نمایش می دهد.

راه حلی برای بازیابی حساب قفل شده آمازون

به دلیل نحوه عملکرد Wayback Machine، می‌توانید نظرات، پست‌ها و حتی ویرایش‌های قبلی حذف شده Reddit را بخوانید.

فهرست ابزارهایی که دیگر کار نمی کنند

در طول سال ها، چندین برنامه توسعه یافته اند که به شما امکان می دهند پست ها و نظرات حذف شده Reddit را مشاهده کنید.

با این حال، با به‌روزرسانی پلتفرم Reddit یا منسوخ شدن نرم‌افزار، بسیاری از این موارد به مرور زمان کار نمی‌کنند. برخی از این ابزارهای منسوخ شده عبارتند از:

لغو حذف نظرات Reddit: یک برنامه افزودنی کروم که می‌توانست نسخه ذخیره‌شده یک پست Reddit را به صورت محلی از طریق دکمه افزونه ذخیره کند.

www.removeddit.com: یکی از اولین وب سایت ها برای بازیابی محتوای حذف شده

Reddit. www.ceddit.com: یک وب‌سایت جایگزین «مضحک» Reddit که می‌توانید مانند سایت اصلی برای مشاهده محتوای حذف شده در آن پیمایش کنید.

سفر به عقب در زمان

Reddit به دلیل داشتن مدیران بیش از حد متعصب که دوست دارند پست ها و نظرات را حذف کنند بدنام است. متأسفانه، بسیاری از این پست ها مفید (یا حداقل خنده دار) هستند و ممکن است فراموش کرده باشید که آنها را در زمانی که زنده بودند ذخیره کنید. خوشبختانه، معمولاً می توان محتوای حذف شده Reddit را دوباره با این ابزارها مشاهده کرد.


دیدگاهتان را بنویسید