مقالات آموزشی

کارتریج تونر سازگار بخریم یا کارتریج تونر اصلی

کارتریج تونر سازگار بخریم یا کارتریج تونر اصلی

کارتریج تونر سازگار بخریم یا کارتریج تونر اصلی

داشتن یک شریک MPS که کارتریج های تونر را برای کل ناوگان شما فراهم می کند این روزها امری رایج و بسیار راحت است. درخواست از شریک MPS خود برای اضافه کردن کارتریج های تونر برای مارک هایی که سرویس نمی دهند نیز رایج تر از آن چیزی است که فکر می کنید. برای گفتگو در مورد استفاده از قطعات سازنده تجهیزات اصلی (OEM) یا کارتریج های تونر سازگار که خارج از قرارداد خدمات شریک MPS هستند، صحبت کنید.

کارتریج تونر سازگار

دو نوع اصلی کارتریج تونر سازگار به عنوان جایگزینی برای OEM وجود دارد.

کارتریج های تونر جدید و سازگار توسط شرکتی غیر از سازنده دستگاه چاپ طراحی و تولید می شوند. در اصل، آنها کلون کارتریج های تونر OEM هستند و از تمام قطعات جدید تشکیل شده اند.

در مقابل، کارتریج‌های تونر سازگار بازسازی‌شده (یا بازسازی‌شده)، کارتریج‌هایی هستند که با تونر دوباره پر شده‌اند.

OEM در مقابل کارتریج های تونر سازگار

کارتریج های تونر OEM معمولاً تصاویر چاپی با کیفیت بهتری تولید می کنند و اغلب طول عمر کمی بیشتر از کارتریج های سازگار دارند.

همچنین مشخص شده است که آنها نسبت به کارتریج های سازگار رقیب، میزان خرابی کمتری دارند.

قرارداد خدمات با شریک MPS معمولاً شامل کارتریج‌های تونر OEM به همراه خدماتی است که به صورت ماهانه برای برندهای ماشینی که شریک MPS ارائه می‌کند، بسته می‌شود.

کارتریج های تونر سازگار اغلب ارزان تر از OEM هستند.

با این حال، گزینه‌های سازگار خطر کار نامناسب (ناهماهنگی رنگ، بازده صفحه کمتر، طول عمر کمتر، و غیره) یا ایجاد نقص در دستگاه را افزایش می‌دهند.

اگر مشتری کارتریج‌های سازگار را برای مارک‌های ماشین چاپ درخواست می‌کند که عمدتاً توسط شریک MPS سرویس نمی‌شوند – بسیاری از شرکای MPS خوشحال هستند که این گزینه را به پیشنهادات قرارداد خدمات استاندارد خود اضافه کنند.

یک شریک آگاه MPS کارتریج های تونر سازگار را از شبکه فروشنده خود پیدا و تهیه می کند.

این فروشندگان شرکای بلندمدت و قابل اعتماد با محصولات با کیفیت و موجود هستند. در واقع، شرکای MPS اغلب کارتریج‌های تونر سازگار را قبل از توصیه به سایر مشتریان آزمایش می‌کنند.

در صورت خرابی کارتریج، با ارائه دهنده MPS خود تماس بگیرید. آنها اغلب می توانند عیب یابی کنند تا تشخیص دهند که آیا کارتریج شما معیوب است یا خیر و جایگزینی ارائه می دهند.

از تجربه شریک MPS خود به نفع خود استفاده کنید زیرا آنها در یافتن سریع گزینه های تونر مناسب و سازگار برای شما مهارت دارند.

کارتریج های تونر چه OEM و چه سازگار، قابل بازیافت هستند.

شریک MPS می‌تواند با برنامه‌های بازیافت و/یا پیکاپ‌های منظم برنامه‌ریزی‌شده برای کارتریج‌های خالی و سایر زباله‌ها، کارتریج‌های تونر را از محل‌های دفن زباله دور نگه دارد. مطمئن شوید که گزینه های موجود برای بازیافت کارتریج های خالی تونر را سریع و ساده برای کارکنان خود می شناسید. بازیافت علاوه بر راحتی، ردپای کربن سازمان شما را کاهش می دهد.


هم چنین این مقاله رانیز بخوانید :مشخصات کارتریج جوهرافشان فابریک


منبع یابی تونر  MPS

انتخاب یک  MPS برای تامین تونر برای کل ناوگان پرینتر شما یک ایده هوشمندانه برای صرفه جویی در وقت و هزینه سازمان شما و در عین حال از بین بردن دردسر یافتن کارتریج تونر برای چندین مارک چاپگر است.

فکر می کنید از کجا شروع کنید؟ چک لیست موجودی چاپگرهای اداری رایگان ما دارایی های چاپ شما را مستند می کند و به ارزیابی نیازهای فعلی شما کمک می کند. برای دانلود چک لیست روی لینک زیر کلیک کنید.

کارتریج تونر سازگار بخریم یا کارتریج تونر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید